מה צריך לדעת כשרוצים לפתח משחק קופסא?

איך בעצם הופכים רעיון למוצר שאפשר לקנות בחנות?

02.09.2020

שלום! נעים להכיר, שמי מיכל לאופר ואני יוצרת משחקי קופסא.  
המשחקים שלי נמכרים במספר מדינות בינהן ישראל, ארה"ב, גרמניה, טיוואן, יוון ו...

גם לכם יש רעיון למשחק ואתם רוצים לייצר משחק משלכם? נהדר!

גם לי, בדיוק כמוכם, היה רעיון!, רעיון שבער בי, ולפני כ 10 שנים, הרעיון הזה הפך למשחק והמשחק הפך למשחקים בשפה העברית, שנמכרים בישראל, ואז הרעיון הפך למשחקים בערבית ולמשחקים באנגלית שנמכרים בחו"ל...
אתם בטח רוצים לדעת איך עושים את זה? איך הופכים גם את הרעיון שלכם למשחק שנמכר בחנויות?
בסדנה מיוחדת אני מלמדת את כל מה שחייבים לדעת, לפני שמוציאים שקל מהכיס -  מא' עד ת', משלב הרעיון, כשרוצים ליצור ולייצר מוצר, עד שהלקוח קונה את המוצר בחנות או ממכם ישירות.
אז איפה מתחילים? הצילו!
קחו נשימה... מתחילים: 

קודם כל תשאלו את עצמכם - שאלות, שאלות , שאלות ואז יהיו תשובות.
שכל אחד שישאל את עצמו ביחס למוצר שלו:

  • מה בוער בי? מה מניע אותי בחיים?
  • וביחס למוצר שלי?
  • מה הרעיון שלי?
  • מה אני רוצה להפיץ לעולם מה המסר?
  • להביא בשורה לעולם? מה מיוחד בנושא?
  • למה בחרתי דווקא את הנושא הזה?
  • אני רוצה לעשות כסף? או להגשים את עצמי?
  • מה הרקע שלי? מה הניסיון המקצועי שלי?
השאלות הללו, וכמובן התשובות שיתקבלו, ימקדו אתכם ויהוו את הקרקע להתקדמות.

מהם השלבים שצריך לקחת בחשבון בתהליך יצירה של משחק קופסא?
ובכן, יש לנו רעיון! - התבוננו בתרשים המצ"ב ותוכלו להכניס לכם לראש את כל המפה של כל שלבי התהליך של פיתוח משחק קופסא, עד... בעזרת השם, קבלת הכסף לחשבון הבנק....$$$$$$

אתם רוצים לעשות מיליונים?
באמצעות משחק אחד שתפתחו, סביר שזה לא יקרה, אלה אם כן ההמצאה שלכם תיהיה גאונית בסדר גודל של טאקי, רומיקוב, נחש מי? נחש איפה? וכיוב (כולם המצאות של יוצרים ישראלים ומהווים את המשחקים הנמכרים ביותר בעולם!!!) אופצייה שנייה היא לפתח ליין של משחקים. אבל רגע, לאט לאט. לא חייבים לעשות מיליונים. גם רומא לא נבנתה ביום אחד. אפשר להרוויח אם עושים את זה נכון ומושכל, אם לומדים וצוברים ידע.


 

 

הגדרת קהל היעד שלי.
אמרתי שאלות?
אז קבלו עוד כמה שאלות שמוטב ותשאלו את עצמכם ממש בתחילת תהליך פיתוח המשחק שלכם.


•מי יקנה את המוצר? מין, גיל, מקצוע? מגזר?
•האם מי שקונה הוא זה שמשתמש?
•לאיזה גיל הוא מיועד?
•האם יש לקהל היעד של המוצר שלי מאפיינים מסוימים?
•על איזה צורך של קהל היעד המוצר עונה? איזו בעיה הוא פותר להם?
כי תמחור ותכנון פיננסי - זה לפני הכל!!! אלה אם כן, בכלל לא אכפת לכם מכסף במקרה הזה?

תהדקו חגורות, ממשיכים עם עוד כמה ולמה ומי ואיך וכיצד ומה?

•כמה המוצר יעלה?
• כמה הלקוח יהיה מוכן לשלם על המוצר?
•איפה המוצר יימכר? פרטי? עסקי?
•מה יהיה המחיר (הנכון) לצרכן?
•כמה אני רוצה להרוויח על כל מוצר?
•האם להעמיס את כל ההוצאות על המחיר לצרכן?
•כמה עולה לי לייצר יחידה אחת?
•כמה יחידות לייצר?
•האם אמכור במכירה ישירה לצרכן?  האם אמכור לחנויות ישירות?
•האם אמכור לחנויות עם מפיץ?

ואז הגיע היום הגדול של כתיבת המושגים - פשוט 
להתחיל לכתוב... פשוט להתחיל...לרשום את כל המושגים/הערכים/התוכן שאני רוצה להעביר.
(ולעשות הגהה/עריכה לשונית מקצועית)

התרשמתם?התבלבלתם?

קיבלתם חשק? רוצים לדעת עוד ולקבל עומק על כל הנקודות שהעלתי פה? בכיף!!!
אשמח לשתף אתכם בניסיון הרב שצברתי בסדנה של 3 שעות בה אלמד אתכם כל מה שאתם חייבים אבל ממש חייבים! לדעת על איך הופכים רעיון למשחק? 
לפרטים והרשמה צרו קשר איתי או השאירו פרטים.
שלכם, מיכל לאופר.
 
x

#{title}

#{text}

#{price}